Lunes

Idag, måndag har jag iallafall bara hängt i vår bungalow och på terassen utanför. När jag vaknade var min panna uppsvullen och jag trodde då att jag hade fått en allergiskreaktion av solen. Det fick jag nämligen i Thailand och då hade jag uppsvullet ansikte i fyra dagar. Inte särskilt kul alltså. Men nu efter denna dagen vet jag inte säkert om det är det eller om svullnaden i pannan bara beror på de två myggbett jag fått där. 

Jag får se imorgon när jag vaknar hur det ser ut då. Ikväll ska jag iallafall köpa en hatt och vara superförsiktig i solen. Främst med ansiktet då jag är så känslig tydligen. 

Imorgon om det inte blivit värre för min del blir det stranden. Har haft supertråkigt idag. Men hunnit läsa ut en hel bok har jag gjort. 

Killarna håller på att fixa sig och snart blir det hattinköp och mat. 




0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: