Lista

Har du pojkvän/flickvän? Nope.
Är du kär? Nope.
Hur tidigt stiger du upp? Vardagar? Vid halv åtta. Helger? Vid tolv.
Vem/vilka vet mest om dig? Mina föräldrar och mina närma vänner. Och mitt ex.
Vad ska du göra ikväll? Får vi se ;)
När var du senast full? I fredes.
Har du utländska föräldrar? Ja, mamma är finska.
Var har du ont? Båda smalbenen.
Är du bra på att måla? Jadå. MVG i bild.
Vem kramade du senast? Ehmil.
Vem pussade du senast? Peter Pan.
Vem svor du åt senast? Mamma.
Vad längtar du till? Midsommafton.
Vad heter dina husdjur? Kaizen och Curry.
Har du körkort? Nope.
Har du jobb? Yes!
Favoritgodis? Salta fiskar och peacemärken.
Morgon- eller nattmänniska? Nattnattnatt.
Sparare eller slösare? Slösare! Om in i. Haha.
Vad är den bästa komplimangen du kan få? Att jag är vacker.
Har du några homosexuella vänner? Yes.
Bio eller promenad? Bio, jag älskar bio.
Är du kittlig? Nej.
Vad heter du i efternamn? Nordbeck.
Rädd för insekter? Rädd och rädd men de kan vara äckliga.
En låt som gör dig på bra humör? Så många så många. Men Mr. Jones med Counting Crows ger mig alltid ett leende.
Anser du att du är stark? Ja, jag är stark. Med min personlighet. Inget annat.
Favoritmaträtt? Pizza. Jag älskar pizza.
Favoritfärg: Creme och vitt.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: