Lista

Första bästa kompis: Johanna Kjeldsen.
Första bil: En sån har jag tyvärr inte, får komma tillbaka när jag tagit körkort och köpt bil.
Första kärlek: Philip Hinz.
Första husdjur: Norrman.
Första semester: Mallorca med mamma.
Första jobb: På Café Sjöholms.
Första köpta skiva: Säkert Spice Girls.
Första riktiga kärlek: Markus Kindbacke.
Första piercing: Har bara hål i öronen sen jag var 4. 
Första konsert: Typ Marie Fredriksson.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Välkomsdrink hos Olivia.
Sista bilfärd: Adrian körde mig till bussen.
Sista filmen du såg: Migthy Heart.
Sista ringda telefonsamtal: Filippa.
Sista bubbelbadet: Long time ago...
Sista spelade cd: Lisa Nilsson tror jag det var.
Sista kyss: Adrian.
Sista gången du grät: För en timme sen...
Sista måltiden: Paj.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Ja, två gånger. Haha.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nja.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Strippat: Det gör jag alltid ju...
Haft ett one night stand: Yes.
Busringt till nån: Haha! Jag och Kajsa var mästare på sånt här i fyran.

Sju saker du har på dig:
1. En grå hoodie.
2. Trosor.
3. Korallfärgat nagellack.
4. BH.
5. Klänning.
6. Ring nr 1.
7. Ring nr 2.

Sex saker du gjort idag:
1. Myst ett tag med Adrian. Halvsovandes.
2. Åkt buss hem.
3. Kollat 3 filmer.
4. Sovit.
5. Ätit.
6. Lagt upp bilder på face.

Fem favoritsaker just nu:
1. Min mobil.
2. Charmant väskan.
3. Min nya pälsväst.
4. Stövlar.
5. Hårda nektariner!

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Mamma & Pappa
2. Jennie
3. Johanna
4. Adrian

Tre val:
Svart eller vit: Vit.
Sommar eller vinter: Sommar.
Choklad eller chips: Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
1. Få en bebis.
2. Vara nöjd med mitt liv.

En sak du ångrar:
Gjort en massa dumma saker. Och det jag ångar berättar jag inte här.


Två år gammal bild...

1 Kommentarer
jennie

me löve ya ! :D

2009-08-21 | 00:42:44
URL: http://baravara.devote.se

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: