2009

Januari

Var på kära Pettes 20års fest i Perstorp. Hade en jobbig tid med en annan gammal kär vän. Tanya och Lina hade deras Black n' White fest. Fikade i massor. Och festade en del. Och kollade massa The Hills avsnitt och Rachel Zoe's egna show. Och blev såklar vän med Filippa, Danni, Paula och hela det gänget!



Februari

Var på Modemässa i Köpenhamn. Solduschade för första gången. Åkte skidor med skolan. Festade en del med Filippa and co. Och Jennie and co. Hade sportlov. Kom över mitt ex och älskade singellivet. Fotograferades för Tretton. Slutade shoppa upp alla pengarna och la pengarna på nöjen istället.



Mars

Började räkna ner dagarna till min 18-års dag. Gick på modevisning. Var på UF-mässan i Malmö. Firade Camilla och Johannas 22års fest. Startade denna bloggen! Var på en av årets bästa förfester i Josefines mosters lägenhet. Haha. Och tillbringade många helger på Bakom.



April 

Hade påsklov. Festade i Malmö två dagar. På måndagen med Filippa och Paula, på onsdagen med Philip och hans vänner. Var på Tivoli på Torsdagen. Festade hos Oliver på Fredagen. Åt tacos hos Olivia Ek på Lördagen och chillade med Philip på söndagen. Gick på modevisning med Josefine. Träffade Adrian på en förfest hos Richard. Blev Tingeling alltså. Haha. Josefine fyllde 18år! Det blev så mycket vår att uteserveringen på Mezo blev flitligt använd. Efter många om och men gick jag med på en liten date med Adrian efter 10 dagar vi träffats. Sen gick det tre dagar till och vi var i Danmark jag och Adrian. Där blev jag kär. Sen var det valborg, firades hos Olivia Ek och Gigel. Slutade med att jag sov hemma hos mig för första gången med Adrian som hade tagit tåget ändå från Malmö för att träffa mig. 



Maj

Var på fest helt ute i igenstans. Gick på den årliga Vårshowen. Filippa fyllde 18år och det firades såklart med stor fest! Gick ut i helsingborg en massa. Som vanligt. Var på Viktors maskerad fest på ÄSSS. Träffade Adrian en massa. Åkte till Siesta med Adrian och Sean. Och hade svinkul!



Juni

Hade skolavslutning och mitt sista sommarlov inleddes. Var på Paulas och Olivers student sen gick man till Zoobar och tog bussen hem vid två med Adrian. Fyllde äntligen 18år på Midsommarafton! Och Jennie 21år såklart! En vecka efter fixade Filippa en jättefin överraskningsfest till mig. Med brännboll och grillning. 



Juli

Färgade håret mörkt. Var på grillparty hos Belinda. Sandie fyllde 18år! Annie och Rebecca hade 18års fest. Åkte till Ven rätt mycket. Åt ute på uteserveringar en massa. Helsingborgsfestivalen. Var och såg U2 med mamma i Göteborg. Festade i Malmö och Helsingborg. Och kollade lite bio. 



Augusti

Åkte till Ven med Johanna. Och med Jennie. Kim fyllde 25år och var på fest i en liten kolini. Olivia 18år och hon hade poolparty. Började skolan. Var på Freerunningcontest. Var i skolan och sånt. Och en massa på Ven.



September

Var på 25års fest hos Sandberg, som förövrigt var skitkul! Började hänga på Torstens afterwork varje torsdag. My hade 22års fest. Och livet blev lite knas. Började min praktik på Olsons Skafferi också. Där jag nu jobbar. 



Oktober

Mådde bättre. Praktiserade hela månaden. Festade såklart. Fikade. Mös. 



November

Utångar, fikor och myspys. Danni hade 19års fest. Joel hade 25års fest. Var med Adrian på förlovningsfest. Började jobba på Olson's Skafferi. 



December

Fikade. Gick ut. Var på Julbord. Sov på Hotell med Adrian. Jobbade. Klippte mig. Firade jul. Och imorgon firar man nyår. Punkt slut.









  



1 Kommentarer
Tina

haha what a pic men det var en riktigt trevlig kväll :)

2010-01-02 | 16:38:35
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: