Lystring för listning!

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick sluta jobb tidigare än väntat och för att jag fick julklapp av chefen. 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Cold Case.
Det sista du sa högt: Okej.
Det senaste någon sa till dig: Jag vann 2000kr. Nu kommer Mamma bli glad.
Vad har du druckit idag: Saft, juice, vin, mineralvatten och varm oboy.
Vad var det senaste du åt: Choklad.
Vad var det senaste du köpte: En tunika och ett par trosor igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Snö.
Godaste glassmaken: Citron eller blodapelsin sorbe.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Nja, beror på.
Drömmer du mardrömmar: Ibland, fast sällan.
Trivs du med ditt jobb: Yes!
Favoritklädsel: Höga skor, vita tunikor eller klänningar, lackleggins, päls, skinnjacka.
Vad ser du om du tittar till höger: Julgranen.
Vad gör dig glad just nu: Love, Friends, Family and Money.
Vad ska du göra härnäst: Kolla tv och sen sova tänkte jag.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Småtrött.
Kläder just nu: Trosor och täcke.
Sommarplaner: Studenten, jobb, festival, resa, grilla med vänner, bada i havet, dricka vin på uteserveringar, älska livet.
Spelar du något instrument: Nope.
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Lycka.
Är du kittlig: Nja.
Snarkar du: Nja.
Stjärntecken: Tvilling.
Längtar du mest efter just nu: Värme.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: