Sms

Senaste sms:et i inkorgen:
"Gumman, jag glömde ge dig pengar för tuggumina, förlåt!" Från knaset Filippa Goding, haha!

Första sms:et i inkorgen:
"Tihihi. Retar dig bara söta." Från Adrian

Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
"Du är så söt min lilla katta. Förlåt. Klart du ska få morra och klösa lite. Vad fixar du dig till? Puss" Från Adrian

Sms nr 20 i inkorgen:
"Oh, jag vet inte! Slutar 21 idag, får se. Ska du ut babe? :)" Från Paula

Sms nr 30 i inkorgen:
"Japp japp. Ska du komma hit?" Från Sean Kelly

Sms nr 50 i inkorgen:
"Kan inte du ringa han?" Från Sofia Hugosdotter

Senast skickade sms:
"Sitter på bussen brevid en riktigt söt tant. Hon är helt rosaklädd och har vita/silvriga sneakers på dig. Gulligt" Till Adrian

Sista smset bland skickade sms:

"Jag jobbar :)" Till Sean Kelly

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: