Wednesday bloody wednesday

Vi börjar med min dag. Vaknade först upp väldigt yr vid halv tolv när Adrian gick och sen en kvart senare när pappa väckte mig. Pappa körde mig till skolan men först ett stopp inom Q8 för mat. En stor baugette som senare både Emma och Viktor fick ta del av. Lektionen var Rättskunskap. Vi fikade och läste upp lite av våra arbeten för varandra. Tog paus. Traskade iväg till den andra skolan där jag hade semenarium mellan två och tre med mitt projektarbete. Där fick vi mer fika. Sen gick jag in till stan. Fikade på torstens med Olivia, Lovisa och Emelie. Sandie kom när jag skulle gå. Köpte några småsaker på Kicks. Pappa körde mig hem. Badade. Åt mat. Läste. Åkte och kolla bio med Mamma. Luftslottet som sprängdes. Kom nyss hem.

Gillar snön. Det gör allting lite ljusare och det är ju väldigt mörkt.

Borde egentligen plugga men tycker att min bok och en kopp varm choklad låter mycket mer lockande. Mina dumma prioriteringar gör väl inget om hundra år?




1 Kommentarer
sandie

Nä, vad gör det om 100?

2009-12-17 | 12:27:10
URL: http://sandiepie.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: