Lista

1. Hur gammal är du om fem år? Då ska jag fylla 23.
2. Vem var den sista du träffade? Isa var nyss här inne och virrade.
3. Hur lång är du? 164 cm-
4. Vilken var den senaste film du sett? Kommer inte ihåg vad den hette men det var en pshyco film. Haha.
5. Vem ringde du senast? Matilda.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Inte mkt. Själv? Puss" till Olivia.
7. Vad är dagens planer? Städa klart mitt rum och sen mysa framför en film.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. Inga missförstånd. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? För en halvtimme sen ungefär.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? Halv tolv.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja.
14. Vilken är din favoritplats? Platser med vänner och skratt.
15. Vilken plats föredrar du minst? -
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tar varje dag som den kommer.
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min familj.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Hotpants och ett linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6.
23. Hur många landskap har du bott i? Bara Skåne! Som tur är ;)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Yes!
27. Vilken är din favoritglass? Sorbé eller yogurtglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Starta upp ett eget företag.
29. Tycker du om kinamat? Love.
30. Tycker du om kaffe? Nja.
31. Vad dricker du till frukost? Juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster.
33. Kan du spela poker? Nej. Lär mig?
34. Tycker du om att mysa? Love.
35. Är du en beroendemänniska? Hm?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Jennie och Jonas.
37. Vill du ha barn? Kanske.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Utgångar, mat och kläder.
42. Äger du dyra smycken? Några.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jordgubbar.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, jag vet inte. Alla mina vänner är roliga.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har knappt några...
47. Vad har du för ringsignal? Keep your hands off my girl - Good Charlotte.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, min klänning som jag hade på min ettårsdag.
49. Flirtar du mycket? Ja, jag är rätt flörtig. Men inte överdrivet.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos mitt ex.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Rahlps party, för andra gången.
54. Läser du dagstidningen? På tåget ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Bara Elle.
56. Dansar du i bilen? Nja. Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett litet brev till en viss speciell. Men det knyklade jag ihop. Haha.
59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen i nian.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: