Torsdag

I torsdags var det skolavslutning och början på mitt allra sista sommarlov! Dagen började med att vi var i skolan två timmar och åt tårta med alla. Fick även kolla mitt "nyårslöfte" där det stod "jag ska festa varje helg" och det vet vi ju alla att jag lyckats med! Haha. Efter skolan begav jag och Olivia oss till Helsingborget där det blev lunch på Haket med massa tjejer sen shopping. Hampan och tura med Filippa, Olivia och Chistoffer blev det sen och efter vi turat blev det hem till Chistoffer en stund för att sedan bli hämtade av Markus för att äta på Roma. Sen en snabb sväng inom Filippa för att fixa till oss och sedan hem till Max och Stoffe för förfest. PL och Cardan sen! Och somnade gjorde man hos Andreas med han och Adrian. Fullspäckad dag! Puh...

XoXo

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: