When a heart breaks, It don't break even

Gud så skönt det har varit med lite egentid både igår och idag. När man har något i luften hela tiden blir jag super rastlös av att bara vara hemma men nu märker jag att detta är verkligen något jag behöver lite då och då. För att inte glömma bort mig själv. På fredag är det min födelsedag och jag vet inte hur länge jag räknat ner dagarna! Får även mitt nya och lite större rum på fredag. Längtar som in i! Det blir vita väggar, fondvägg i tapet (också vit) och mörkt golv. Ska bli skönt att bo utanför huset också. Komma hem när man vill utan att väcka någon, inte behöva vara tyst, kunna ringa någon mitt i natten utan att någon frågar om varför! Ja, det ska bli så skönt.

Gick in på Stina-Lee's blogg idag då jag läst på BK om hennes lilla nyhet. Hon är gravid! Jag blev helt varm inombords och började själv längta efter en liten bebis men det får vänta!

XoXo



1 Kommentarer
Elin

Vet att jag är en dag för tidigt men jag vill passa på och önska en riktigt fin 18 års dag!!! Fira den med dunder och brak (och lite omsorg ;)).



Stor kram från Elin (Annes vän!)

2009-06-18 | 17:09:10

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: