19 MARS

Dagens låt är Leave the pieces med The Wreckers. Sån mysig i vårt härliga vårväder. Eller i mina härliga vårkänslor. Pappa har grillat idag också, och det smakade godare än godast. Vitlöksbröd, sallad, taztsiki och grillat kött. Det är kärlek! Annars idag så har jag varit i skolan 8-11 sen jobbat 12-18. Knappt något folk i butiken men jag har roat mig med att städa, haha.

Imorgon är det fredag och fredagar är min favorit dag. I skolan är det nationella i svenskan och man ska hålla ett tal i 5 minuter. Jag har inte förbärett mig ett dugg, men ska jobba på det snart... På eftermiddagen har vi Ergonomi och vi ska höra på någon föreläsning. Ändå helt okej dag liksom.

Nu ska jag förbereda det där talet... och lyssna på min gamla härliga musik.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: