21 Mars

Ska strax börja fixa vid mig för att sedan bege mig in till Helsingborg vidare till My. Men först blir det fixa fixa och sen pappas CT. Mums. Oxfilé på toast, sallad, pommes och berniesås. Pappa lagar godast mat alltså.

Igår hade jag kul med Josefine, Julia, Sandie, Olivia och massa andra goa tjejer hos Josefine i Helsingborg. Sandra tappade sin mobil från fjärde våningen (och den lever än, ett mirakel), jag sjöng goa sånger på 506an och Josefine och jag delade på en kababtallrik på Lindéns. Tack för igår chicos!

Ikväll ska jag dansa med Jennie, hihi!


(Bild tagen igår av mig själv)

Ps. Grattis till lillasyster Isa som fyller 9år idag.

2 Kommentarer
Rebecka

Kan du inte visa exakt hur du sminkar dig och med vilka produkter. Både till vardags och till fest! Tycker du alltid ser så bra ut :)

2009-03-22 | 18:43:49
Sanna

Ja, i veckan kan jag göra en liten gudie :D



Mvh/ Sanna

2009-03-22 | 20:58:45
URL: http://sancianafeli.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: