Aldrig

Nu blev allt helt plötsligt dystert i mitt hjärta. Varför, varför? På bara en sekund. Jag som varit så jävla duktig. Jävla svin. Ah. Jag vet ni fattar igenting. Men ville bara skriva av mig lite. Jag ska aldrig mer öppna mitt hjärta så mycket för någon. Aldrig igen. ALDRIG.

Update: Såg nyss vad jag skivit och det såg helt fel ut. Jag har inte gjort något dumt. Jag har bara tänkt för mycket. Okej. Och det är mina tankar som gör mig ledsen. Inga handlingar i bilden, kära vänner.

Och btw, fy farao vad Lars Winnerbäck är underbar idag. Jag önskar hans röst var min mans. Fast jag inte har någon man än. Och jag ska fan inte ha någon heller...


2 Kommentarer
v,

vad hände mellan dig och markus?

2009-03-26 | 14:08:27
Sanna

vi tröttnade på varandra och var mer som vänner i slutet. fastnade i tryggheten liksom. lätt hänt.

2009-03-26 | 19:50:38
URL: http://sancianafeli.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: