DAGENS

Dagens mående: Just nu är jag pigg, fast jag borde vara trött.
Dagens låt:  Hugger i sten med Lars Winnerbäck
Dagens smink: Just nu är det bara rester...
Dagens klädsel: Tunkian dissade jag och nu sitter jag i jeans och vitt linne
Dagens händelse: Hm, att jag fick tillbaka min 50-lapp. Så kul historia bakom den liksom...
Dagens planer: Ja, jag har ju varit i skolan och jobbat...
Dagens vill ha: Lördag!
Dagens saknad: Ben & Jerry
Dagens fundering: Jag funderar inte på något särskillt idag
Dagens bästa: Shopping och ärenden som är fixade, känns alltid bra!
Dagens behov: Choklad...
Dagens köp: Strumbyxor, klänning, mat och resor.
Dagens mat: Sist åt jag nudlar


2 Kommentarer
Elin Månsson

Godmorgon! Är det din teckning? SÅ underbart vacker den är!!!



Hoppas du får en fin dag!



Kram Elin

2009-03-24 | 08:11:15
URL: http://oderljunga.blogg.se/
Sanna

Nej, det är inte min :) hihi

2009-03-25 | 22:36:44
URL: http://sancianafeli.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: