MY MAKE UP



Min vardagsmake består av fundation från Clinique i färgen SHADE 28 vilket enligt mig är den bästa fundationen på marknaden, när jag är lite brunare har jag den i en nyans mörkare. Jag lägger alltid på min fundation med hjälp av en pensel och ibland pudrar jag på lite Mineral fundation powder från Isadora för att få en mattare ton i ansiktet. På pudret har jag färgen 03 Light honey men den är lite för ljus. Jag älskar mitt solpunder från Clarins i färgen 02 Spicey Sun, trots att det kostade runt 300 var det värt varenda krona då jag haft pudret sen i augusti och där är fortfarande mycket kvar. Galet dryg. Den duttar jag på med min fantastiska borste från The Body Shop. Ibland tar jag även lite rouge från Rimmel i färgen 03. För ögonen står masscaran 2000 Calorie från Maxfactor i den brun/svarta färgen. Kajalen är från H&M, även min ögonbrynspenna. Färgerna Chocolate och Light Brown. Sist finns en läppenna med i bilden, den kommer från Maybelline i färgen 66 Rose Beige.

Min sminkväska (som egentligen är en kuvertväska) kommer från Gina och gick loss på 129:-

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: