Lista

Du heter: Sanna Felicia Nordbeck

Låt som när du är ledsen sörjer till? Melissa Horn - Långa nätter

Beroende av: Choklad och, kärlek och mina underbara vänner

Vem behöver du mest just nu: En resa

Vad tror folk om dig? Fråga folket, jag vet inte

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen och min humor

Vad säger du för att imponera på någon? Är social och glad som tusan

Hur imponerar man på dig? Man är charmig, glad och har humor

Brukar du skratta för dig själv? Japp

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Gott å höra. Haha det borde jag nog köra på nästa gång, varannan whiskey var nog inte det smartaste draget..."

Äger du några converse: Yes, ett par helt vita.

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk i mot något: Ja, mjölk. Tror det iaf men jag har inte kollat upp det.

Nästa mål i ditt liv: Ha en underbar vår/sommar med mina härliga vänner

Hur svarar du i mobilen: "Sanna" eller "Hej, det är Sanna"

Vem ringde du senast? Olivia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Puss hej"

Antal timmar sömn inatt: 8-9 någonting

Sov du ensam: Nej, med Jennie

Brukar du komma i tid: Ja, och nästan alltid en 10 minuter innan.

När mår du bra: När jag är med mina vänner och när det är fint väder.

När blev du fotad senast: Hm, igår.

Hur känner du dig nu: Ovanligt pigg

Vanligaste färg på dina kläder: Beige, svart och vitt.

Hade du en bra kväll igår: Jadå, det var trevligt!

Favorit dryck på morgonen: Te, men jag orkar aldrig göra det.

Rakar du benen: Ja, när jag har tid och tänker på det.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 12 någonting.

Är du blyg? Nej, men när jag är i "fel" sällskap kan jag bli rätt tillbaka dragen. Men vem blir inte det?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, men det har inte hänt mig...

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Är du bortskämd: Nej.

Vad gör du i morgon: Går i skolan sen jobbar jag.

Vad är det värsta du vet? Människor med negativ energi som får en att må dåligt.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 1000kr ungefär, ibland mer och ibland mindre.

Vad längtar du till? Sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, absolut.

Vad använder du för shampoo? Ingen aning, alltid olika.

Vad är det finaste du fått? Alla mina underbara syskon.

Du samlar på: Jag har en ängla samling på vinden...

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Pappa

Vilken tid gick du upp idag: Vid 11-12

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, Jennies

Har du strumpor på dig nu: Nej, jag gillar inte strumpor

Är det okej att gråta: Ja!

När grät du senast: Ingen aning faktiskt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, flytta hemmifrån och spara resten till mitt egna företag jag vill starta snart!

Bär du glasögon eller linser: Nej, men borde ha ett par glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 12

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Ja, rätt bra är jag. Eller helt okej bra liksom.

Är du flygrädd: Nej, bara lite...

Hur vig är du: Som ett kylskåp

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys Half baked

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Har inte provat än

Vad äter du helst när du ser på film: Olika varje gång...

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej

Senaste låt du hörde: Tennessee med The Wreckers


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: