Helgen

Fredag: Nationella i Engelska B till 11, lunch med Emma sen hem och fixa. Vid två åkte jag in till Helsingborg för att tura en stund med Olivia och Josefine och sedan fika/äta/chilla med Olivia, Filippa och Paula. Vid halv sju något befann jag mig hemma hos Josefin där vi åt och drack. Myspys. Sen gick jag hem innan det blev mörkt och la mig i sängen vid elva.

Lördag: Åkte in till Helsingborg och jobbade till tre med Matilda. Åkte vidare för att äta middag hemma hos Linus som fyllt 18år. Vid halv sju hämtade vi upp Olivia för att vi två skulle bli körda till Filippas 18års fest på Maria Park. Åt god middag och hade supertrevligt. Vid ett får jag, Olivia och Adrian för oss att vi ska in till stan? Haha. Det blev PL och Bakom. Sen cheeseburgare och hemfärd.

Söndag: Bakispizza, Pirates of The Caribbean, mer mat och sen åkte jag och Adrian till Emil för att kolla film.


Bild på Josefine, Sandie och mig från Valborg.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: