LISTA

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Jag har inte skrattat så värst mycket än.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Gick upp och blev körd till skolan av Adrian.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Åt middag med familjen.
4. Vad hände dig 1993? Hm, jag bodde i Bjuv och var två år. Vad kan en tvååring göra egentligen?
6. Tre ord varför du sist spydde? För många shots.
7. Vilken färg är din hårborste? Svart.
8. Vad köpte du sist? En macka på Sjöholms.
9. Vad fick du senast i present? Jordgubbar.
10. Vilken färg är din dörr? Vit.
11. Var förvarar du dina pengar? I Plånboken, på mitt konto, mitt andra konto och i en hemlig ask.
12. Hur var vädret igår?
På kvällen var det helt underbart.
13. Vart kramades du sist? Uppe i köket med Mammi.
14. Vad ser du fram emot? Just nu? Siesta.
15. Vad är 15? En siffra, baby.
16. Vilken skostorlek har du? 37.
17. Vill du klippa dig? Nej.
18. Är du över 25?
Nope.
19. Pratar du mycket?
Ja.
20. Kollar du på O.C.?
Nja, inte nu. Men för 2-3 år sen.
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nope. Xanna. Haha.
22. Känner du någon som heter Steve? Nope. Nope. Nope.
23. Hittar du på egna ord? Oftast inte, nej.
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej.
26. Vad har du för mobil? My lovely Nokia N95 8GB.
27. Vem ringde du sist? Emma.
28. Biter du på naglarna? Nej.
29. Har du lockigt hår? Nej.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Siesta, Hulsfred och U2 på Ullevi.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen, alla är bra. Och de som inte är bra är inte i mitt liv.
32. Hur många gånger har du svurit idag? Jag vet inte, svär lite hela tiden.
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? Jag vet inte. Fråga någon av mina vänner. Mohahahaha...
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? NEJ?
35. Ska du jobba imorgon? Ja det ska jag!
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Olivia.
37. Vad borde du göra nu? Plugga. Jag borde alltid plugga.
38. Har du något smeknamn? 18 och Tingeling. Och Sannisen.
39. Sover du mycket? Ja! Har sovit bort hela denna dagen.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Hm. Igen aning. Änglar & Demoner kanske.
41. Vad ska du göra på lördag? Siesta.
42. När var du ute sist? Nyss.
43. Har du gråtit idag? Nej. Haha.
44. Är du en glad person? Ja, det tycker jag väl.
45. Har du roligt nu? Nej. Inte särskillt.
46. Vad äter du helst? Oxfilé eller kyckling.
47. Vem var du med sist? Jag är med hela min familj just nu.
48. Vad heter din mamma? Anne Hannele. Haha, skoj va?
49. Hela ditt namn? Sanna Felicia Nordbeck.
50. Tycker du om någon just nu? Ja!

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: