Thursday

Vilken är din favorit tidning? Mama, Elle och Glamour.

Vilka bloggar följer du varje dag?  Läser rätt många. Men på topplistan ligger Michaela Forni, Carolina Gynnings och mina vänners.  

Var får du inspiration från? Tidningar, bloggar, bilder på olika hemsidor, folk på stan, tvprogram, filmer. Vanliga insperations källor.

Hur ser dina kvällar ut? Antigen fikar jag eller är med någon. Eller så festar jag. Brukar alltid göra något, jag är väldigt rastlös.

Vilka litar du mest på i hela världen? Mina föräldrar.

Vad är den taskigaste kommentaren du fått? De taskigaste kommentarerna brukar mest finnas bakom ryggen på en och bygger mest på grund av avensjuka. Och folk får jättegärna vara avensjuka på mig. Jag förstår dom.

Var skulle du vilja bo? Dömmen är väl en sekelskiftsvåning i New York eller London. Men om jag ska tänka realistiskt vill jag ha en egen lägenhet i Helsingborg.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Jag vet inte riktigt. Eller jo... men äh den listan är alldelses för lång.

När fyller du år? På midsommarafton blir jag 18 år. Lyckat.

Hur hade din dröm dag sett ut? Brunch och shopping i New York, sola och bada på något coolt ställe med världens pool (jag älskar att bada i pool), grillkväll med glada vänner mot kvällen och tillslut världens fest.
Har du bra betyg? Inte förtillfället. Men förra året fick jag i genomsnitt VG på allt.  


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: