En liten lista till!

allmänt :
brukar du komma i tid : alltid, förutom till skolan... för den anser jag inte särskillt viktig.
vad hade du i din mun senast : russin.
är du smart : inte när jag tänker med hjärtat.
vad saknar du : glöd.
din favoritdryck på morgonen : juice, tropicanas!
vad vill du jobba som : jag vet inte längre.
är du musikalisk : nej, inte särskillt.
är du bortskämd : till viss del.

din / ditt första :

operation : ingen än!
första piercing : om man kallar öronen för piercing så gjorde jag dem vid 4års ålder.
första bästa vän : johanna kjeldsen! och hon är en god vän än!
första pris : uthållighetspris i gympa när jag gick i 4an! det ni ;)
första sport : det första jag gick på balett, men det är ju ingen sport... haha, vet inte annars ;b
första husdjur : norrman, en katt.
första semester : mallorca med mamma.
första konsert : marie fredriksson på sofiero tror jag.
första kärlek : philip hinz i tvåan.

favorit :

film : tycker om så många!
tvprogram : sex and the city, såklart!
musik : hm, allt möjligt!
drink : något både surt och sött. fast mest surt.
kroppsdel : på alla? ögonen.
sport : ingen! hatar sport ju.
plagg : för tilfället är jag väligt förtjust i mina nya lackleggins.
skola : det finns ingen skola där jag upplevt så mycket glädje och sorg på samma gång som på kungs där jag gick högstaidet. som man saknar den tiden! men john bauer, där jag går nu - är underbart!
bok : rivalerna tror jag.

vad föredrar du ? - motsatta könet :
läppar eller ögon : ögon.
kramar eller kyssar : kramar.
kortare eller längre : längre.
snygg mage eller snygga armar : mage.
busig eller lydig : busig, och det får man alltid fan för...


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: