Helgen

Fredag: Vaknade. Skolan. Kollade film. Pojken i randig pyjamas. Fikade på EH med massa friends. Helsingborget för att jobba. Mötte upp Adrian efter jobb. Hem och fixa lite sen drog vi till Bahnhof. Sen kebab och taxi hem. Jag lekte fontän i rabatten här hemma också! Yey!
Lördag: Upp och fixa mig. Hamburgare på Gobiten. Hem till Adrian. Sen spenderades kvällen/natten på förlovningsfest med Adrians familj. Och Adrian var så 2011 med två slipsar på huvudet senare mot natten. Bild kommer. Haha.
Söndag: Vaknade upp. Åt. Min familj hämtade mig och Adrian. Åkte hem och städade rummet. Köpte smörgåstårta. Kollade film. Kollade en film till, och en till... Gudfadern. Nu ska vi väl sova!

Bye


1 Kommentarer
Anonym

Är inte det Hanna på sista bilden ?

2009-12-02 | 12:22:47

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: