Var, vem, vilket, vart?

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu? Något riktigt varmt och mysigt ställe, ligga i solstolen och bara vara.
     
Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person? Audrey Tautou, för vem skulle inte vilja vara en otroligt vacker fransk skådespelerska?
      
Vilken egenskap önskar du att du besatt? En bra sångröst. 
      
I vilken färg är ditt drömhus målat i? Grönt eller smutsrosa som min faster hade.
     
Vilket namn är det vackraste du vet? Det finns så många fina namn som är så vackra. Inga vanliga dock. Som Martina Haag som döpt sina ungar till Jackson, Lucia, Dino och Diana. Det är vackert ju!
     
Vilket är det bästa ordet som finns? Älska. 
       
Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft? Älska. Åka till en massa magiska platser.
       
Vilken saga är din absoluta favorit? Peter Pan såklart.
      
Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja? Pasta eller pizza.
       
Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja? Vitt.
     
Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja? En film jag inte sett än.
      
Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då? En underbart fin Chanel väska.
        
Vilket språk är det vackraste du vet? Svenska, det är ju det språket jag förstår och kan göra mig förstådd på bästa sätt.
      
Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu? På min hylla ligger tre böcker men jag kan bara minnas en, läppstiftdjungel.
       
Vilken årstid tycker du allra bäst om? Sommaren! Utan tvekan.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: