Saturday morning

Igår var det fullt ös på Skafferiet, kul kul. Slutade vid tolv tror jag och åkte upp till Max och Stoffe för att dricka en öl, hänga lite och sen ner till stan igen där kvällen spenderades på Tivoli, längesen man var där. Trevlig kväll. Hamnade i en taxi med lilla A hem till Ängelholmet. Och jag har varit uppe sen halv nio, superpigg kan inte sova. Knasigt... har sovit till halv tre den närmsta veckan och idag, dagen efter en utgång vaknar man superpigg halv nio. Gick in och myste med lillebror, åt nya frallor och drack juice och lite cola. Har nämligen drömt om cola hela natten. Haha. Yes, sen städade jag mitt gamla rum och nu sitter jag i min säng. Lilla A sover fortfarande. Haha, fast han är inte så liten egentligen. Jag är minst, men det är roligt att kalla honom för lilla A här i bloggen så fortsätter med det tills han gnäller om det. Och det tror jag inte han kommer göra.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: