Thursday evning

Idag var man på Skafferiet, haha. 17-23. Sen mötte man upp lilla A och myste en stund för att sedan bli hämtad och åka hem. Nu sitter jag i min säng och äter kladdkaka samt kollar runder på lite sidor så som man brukar. Imorgon är det på det igen, återligen kl 17. Men först vill jag hämta ut mina nya skor! Och sedan vill jag dansa på borden, efter jobb då... men alla ska antingen till Malmö eller så vill de inte gå ut. Buhu. På lördag kanske då. Kollade i min almenacka för någon dag sen och insåg att jag ungefär haft två utgångsfria dvs. alkoholfria helger under hela detta året!? Bra lilla Sanna. Men man är bara ung och dum en gång, inte sant?


Fyra tavlor på mitt rum, de till höger betyder mest. Farfar som boxas och en bild som jag ritat själv på ett par skor.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: