Helgen

Fredag: På kvällen passade jag mina småsyskon men de sov så Josefine och Sandie kom över för vin, äppelpaj (som Josefine bakat) och grönsaker med dipp. Det blev Idol, Kändisdjunglen och Wallander på tvn. Riktigt mysig fredagskväll!

Lördag: Blev väckt av Sandie och Josefine för frukost på McDonalds sen chillade vi mest hela dagen hemma hos mig. Sen blev det tacos och vid fem åkte jag och Mamma ner till stan för att kolla bio, Flickan som lekte med elden. Efter bion blev det hem och fixa sig fort för att sedan dra ut. Fast jag inte skulle dra ut något i helgen. I Helsingborget blev det Bulls, PL13, Bakom och Tempel. Adrian hämtade upp mig på Tågaborg vid sju/åtta tiden  på morgonen och då var det bara sovdax!

Söndag: Vaknade igen vid fyra kanske? Och gjorde ingenting vettigt under hela dagen!

XoXo


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: