Lista

1. Fullständigt namn? Sanna Felicia Nordbeck.
2. Exakt ålder? 18år 2 månader och 19 dagar.
3. Var bor du? På Yrvädret.
4. Du bor med? Med mina spindlar.
5. Husdjur? Kajzen och Curry.
6. Färg på ditt hus? Tegel.
7. När är du född? 19 juni 1991.
8. Klass? Freja.
9. När tar du studenten? Den 11 Juni.
10. Något jobb? Nope. Inte förtillfället.
11. När gick du upp i morse? Vid kvart över 11.
12. När ska du sova ikväll? Det vet jag inte, lite över midnatt ungefär.
13. Duschat idag? Yes.
14. Kramat någon idag? Absolut.
15. Pussat någon idag? Jag vet inte...
16. Vad har du ätit idag? En macka, ett litet choklad, kyckling rätt med ris och McDonalds.
17. Dagens klädsel? Just nu chillar jag runder i mina Uggs, en kofta och linne.
18. Dagens smink? Ingenting.
19. Dagens sötnos? Lillebror 2.
20. Dagens roligaste? Hm... jag vet inte faktiskt. Har inte haft några jätteroliga stunder idag.
21. Har du många vänner? Ja, det tycker jag.
22. Hur många har du kysst? Ingen aning.
23. Vem kramade du senast? Zeth tror jag, eller någon i skolan.
24. Hur många har du haft sex med? Inga särskillt många. Fler än fem och färre än tio.
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Det vill jag inte veta, det vet jag inte och det är ingenting jag bryr mig om nu.
26. Hur många gånger har du varit otrogen? Ja.
27. Har du pojk/flickvän? Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Adrian tror jag.
31. Film? Jag kan inte bara nämna en.
32. Låt? Samma här... kanske Forever Young.
33. Mat? Pappas mat.
34. Dryck? Jag måste säga vatten, eller Coca Cola.
35. Färg? Vit.
36. Land? Sverige för att jag fattar vad dom snackar om i det landet. Tror jag. Haha.
37. Stad? Helsingborg i mitt hjärta.
38. Ämne i skolan? Histora.
39. Strul? What...?
40. Godis? Salta fiskar och choklad och sånt.
41. Personen du tänkte på? Min älskade lilla Filippa.
42. Personen du kysste? Adrian.
43. Gången du spydde? På fredags natten.
44. Gången du grät? I morse.
45. Pizzan du åt? Jag vet inte. Jag måste ha pizza snart iallafall. Det här är inte okej.
46. Gången du var i Göteborg? i Juli med Mamma för att kolla U2.
47. Du var i Stockholm? 2006.
48. Personen som såg dig gråta? Pappa.
49. Hund eller katt? Hund.
50. Ut och festa eller hemma och mysa? Festa.
51. Förtjänar att dö? Ingen.
52. Är söt? Mina småsyskon.
53. Vill du sova med inatt? Adrian.
54. Tv-spel eller dataspel? Ingenting.
55. Singel eller upptagen? Ingenting.
56. Hångla eller ha sex? Sex.
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Ingenting.
58. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
59. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad.
60. Har du svart hår eller blont? Jag har mörkbrunt.
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa.
62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Coca cola och Fanta när man är bakis.
66. Pizza eller kebab? Pizza!
67. Randigt eller prickigt? Randigt.
68. Älska eller älskas? Älskas.
69. Leva eller dö? Leva.
70. Personer du älskar? 8 utvalda.
71. Personer du hatar? Jag stör mig mer eller mindre på alla, men jag hatar väl bara ungefär tio. HAHA!
72. Pojk/flickvänner du haft? Jag har en nu.
73. Personer du hånglat med under en 24-timmars-period? Kanske tio.
74. Glassar har du ätit på en dag? Kanske 19.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? No one.
76. Gånger du har haft minnesluckor? Aldrig haft.
77. Gånger du varit hög? Ingen.
78. Personer du saknar just nu? Många.
79. Gånger ditt hjärta har brustit? Aldrig.
80. Vill du kyssa nu? Ingen, hihi.
81. Ska du träffa imorgon? Min familj, min klass, nån donna från banken osv.
82. Sjöng du senast för? Jag vill inte veta...
83. Hade du senast en msn-konversation med? Sandie.
84. Spelade du tv-spel med senast? Adrian och Emil.
85. Vill du ta med på en resa just nu? Jennie.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Adrian.




0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: