Monday

Blä vad jag är trött och på dåligt humör idag. Man ska inte bråka med någon när man precis har vaknat, speciellt inte när man har dåligt morgonhumör. Och nu sitter man i skolan, yey! Ännu bättre ju. Men vi slutar om två timmar då ska jag gå hem och jobba. Även fundera ut hur jag ska göra med det ämne som det bråkades om imorse.

Helgen har varit bra iallafall. På fredagen var det skola 12-15 sen fixa till mig samt äta och sånt. Tog bussen ner till Sandie vid sju och sen åkte vi till till Helsingborget. Där var det 25års fest hos Sandberg vilket slutade i lite spårat? Haha. I stan var det PL och en liten runda på Tempel som gällde. Sen åkte jag Taxi hem.

Lördagen gjorde jag igenting sov länge och käkade en massa, på kvällen stack jag till Sean & Co. Och igår hängde jag och Adrian hela dagen hos Emil.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: