Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite tråkad och funderar på vad jag ska hitta på ikvälls.
Favoritgodis: Salta fiskar, peacemärken, mars choklad och sura hallon.
Är det nåt du absolut inte äter: Nja, men jag dricker nästan aldrig mjölk.
Outfit just nu: Klänning från Gina.
Musik just nu: Lisa Nilsson.
Vad sa du senast: "Detsamma, ha det så bra nu!" till Carina.
Längd och vikt: 167cm och väger runt 55kg. Min vikt skiftar hela tiden ;) haha.
Hur många kuddar sover du med: Hundratusen.
Favoritväder: På kvällen efter en riktigt varm dag på sommaren. 
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Slösa.
Vem är viktigast för dig: Min familj och mina underbara vänner.
Tror du på mirakel: Klart, varför inte?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Omöjligt? Absolut inte.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland. Igår.
Är du kittlig: Om jag är på humör! 
Snarkar du? Ja, ibland har jag hört.
Stjärntecken? Tvlilling.
Rädd för insekter? Vissa äckliga typer.
Mm du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Onsylighet.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza! Jag älskar pizza.
Skriver du dagbok? Bloggen funkar som min dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, det hade jag tänkt.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu är här rätt så städat.
Hur många syskon har du? 3 småsyskon. Zack, Isa och Zeth.
Saltar du på maten? Oftast inte.
Gillar du att sjunga? Ja, för mig själv.
Vilket gymnasieprogram vill du gå/går/gick? Entrepenörsprogrammet.
Brukar du sola? på solarium? Har inte gjort det på snart ett år. 
Vad gör du om du får hicka? Går runt och hickar, jag tycker det är ganska gulligt faktiskt.
Kaffe, te eller inget? Kaffe eller Te.




0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: