Saturday

Gårdagen var super. Vaknade upp med min man. Åt kyckling hemma hos mig med Josefine, Isa och Zack. Åkte taxi till Sandra. Åkte in till Helsingborg. Någon hade kissat rejält på golvet på Knutan. Jag tänkte ge en 500 hundring till han på Pressbyrån. Stod i världens kö in till The Tivoli. Kollade på Hoffmaestro & Chraa. Supergott. Brandalarm mitt i spelningen. Alla sprang ut och tjoade. Gick in och hamnade längs fram. Gott! Sandra raggade på en i bandet. Riktigt bra konsert och bästa förfesten ever. Gick vidare till PL utan jacka och skor med 17-entimetersklackar. Jag hamnade vid ett bord på PL (för en gångs skull) och satt kvar där någon timme. Gick till Tivoli igen utan Sandra men hittade henne snabbt igen där inne med en viss Joel. Hittade en massa gott folk och tillslut kom även Adrian. Fast han ville hem redan vid två och tvingade med sin kära flickvän. När vi kom hem fick jag äta köttfärssås som Adrian hade gjort. Han ville inte tro på att jag tyckte det var gott. Haha. Sötnos.


Jag, Sandra och Donna på konserten.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: