The week

Måndag: Åt frukost ute i solen med min man. Gick ner till staden. Fikade en stund på Torstens. Köpte kebabpizza och pommes. Delade pizzan med Adrian och Sandra på hennes balkong. Drack vin till. Efter några timmar var vi hungriga igen och drog till Hemköp för att handla lite, Bogarts hann vi också med. Väl hemma hos Sandra igen gjorde jag Carbornara (som A-B och Jfin lärt mig) och vi kollade på Hundtricket.
Tisdag: Var med Adrian och hjälpte honom. Sen åkte jag hem för att chilla.
Onsdag: Torstens med Sandra. Sen joinade alla in. Sean också! Har saknat honom. Jag och Sandra blev bjudna på mat hemma hos Olivia i hennes nya lägenhet. Superfin var den! Vikor körde sedan in mig och Sandra till Helsingborg. Drack öl och spelade beer pong. Riktigt lyckad kväll faktiskt. Däckade med A i en av sofforna.
Torsdag: Fick frukost på BK. Skrev skyltar till Adrian, åt pizza med hans familj.
Fredag: Jobbade från fem till tolv. Sen däckade jag dirr hemma hos A.
Lördag: Min älskade lillebror konfirmerades. Jag grät i kyrkan. Åt smörgåstårta med hela släkten + en Josefine. Drack lite vin på mitt rum. Åkte in till Helsingborg. Mötte upp Adrian och hela hans rugbylag på Zoo Bar. Drinkar och shots! Vidare till PL och Bakom. Snubblade på mina skor. Fick cola över hela magen (hm...) och somnade med Josefine brevid mig hemma hos A.
Söndag: Idag har jag varit på Maxi och ätit korv. Skrivit mer skyltar till A. Tagit tåget från Rydebäck med Josefine. Ätit fläskfilé på Simons kök i solen med Olivia, Josefine, Sandra och Sofia. Åkt hem och städat. Duschat. Och nu väntar jag på min man. Jag vill spela Alfapet, äta smörgåstårta i min säng, kolla en film och pussas med han ikväll.

Jag och mina fina syskon igår.


Party med hatt hemma hos Hägg en onsdagskväll.


Party med rugbyspelarna (som var otroligt trevliga!) på Bakom igår.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: