The week

Måndag: Ikeatripp med Sandie. Köpte grejer till hennes nya lya och åt köttbullar. Fikade i kvällssolen med några tjejer och var med A.
Tisdag: Jobbade på kvällen och sov hos A.
Onsdag: Psykologi i skolan och jobb. Sen efter jobb hämtade Adrian upp mig och vi sov hos mig.
Torsdag: En box rosé delad med Sandie i parken vid Kärnan med ett gott gäng. Vidare till Max & Stoffe. PL & Cardinal. Taxi med Sandie och Adrian hem till honom för att sova.
Fredag: Åkte hem vid tolv. Mös med Sandra hos mig. Var på Torstens en stund. Tog tåget in till stan. Åt piknick med Adrian som han hade fixat för att fira att vi träffades för första gången ett år innan. Fortsatte kvällen hos Max & Stoffe (igen!) sen åkte jag och Andy till Tivoli. Sov med Adrian hemma hos mig.
Lördag: Kom med frukost till Josefine med Emelie och Sandie för att fira hennes 19-års dag. Hon fick ett par svarta mockastövlar hon velat ha! Jobbade även på kvällen. Och sov hos A.
Söndag: Idag vet jag inte alls vad som händer. Är fast i Mörarp och vill mest hem så jag kan städa mitt rum osv. Hihi.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: