Update deluxe

Hm... missat lite updates här ser jag.

Torsdag; Jobb sen hem till Max och Stoffe. Utgång med Johanna, Kim, Adrian, Sara, Erik osv. Det blev PL och Tempel. Jag förstörde min mobil! Yes!
Fredag; Jobb och hem till A.
Lördag; Look at "Saturday".
Söndag; Flera flaskor vin med en nykter Josefine, Sandra, Adrian och Philip. Efterfest hos mig med några flaskor till och en sleep-over.
Måndag; Storstäda rummet (städat bort min bankdosa för hundraelfte gången) och mysa med A.
Tisdag; Skola och mys hos A.

Och idag har vi vaknat upp i Baranji house. Tagit tåget till skolan. Suttit i solen med Ehmil och Viktor på lektionen sen var vi på Sibylla en sväng och handlade mat. Efter det diskuterade vi och sen hem vid tre. Badade och läste Elle. Fixade mig. Torstens med Josefine, Emelie (en stund), Julia, Victoria och Hanna. Var hos Josefine och pillade på Sandras inflyttningspresent. Invigde Sandras lägenhet med familjepizza och ett gott gäng. Nu är jag hemma och ska leta upp min j*vla bankdosa. Varför förvinner den alltid? Har även tappat min necessär i Kims bil igår. Lyckat! Sen min plånbok på Acapulco idag. Yey! Fick tillbaka plånboken dock och får väl ta mig ner till Mamlö i nästa vecka för att ta necessären.

 


Me and Adrian på Tivoli i Lördes, haha!

XoXo


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: