Listning

Du heter: Sanna Nordbeck

Smeknamn: Sannisen

Låt som när du är ledsen sörjer till? Förmodligen något från en viss Melissa.

Beroende av: Cigaretter, Fanta och kramar från min man.

Vad tror folk om dig? Jag vet inte. Folk tror så mycket.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina läppar.

Hur imponerar man på dig? Genom intelligens.

Brukar du skratta för dig själv? Jag är rätt så duktig på det faktiskt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Sanna vi är snart i helsingborg, vad gör du?"

Var bor du? I Ängelholm.

Trivs du där? Nej, och jag är inte så mycket där heller.

Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Oftast bara "hej" annars "hej, det är Sanna".

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle hämta mig.

Antal timmar sömn inatt: Sex kanske.

Sov du ensam: Med Adrian.

Brukar du komma i tid: Jag är väldigt noga med tider.

Hur känner du dig nu: Sugen på något att äta.

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt.

Vad tycker du om fötter: Mina fötter är iallafall fina.

Vad saknar du: Att vara 15år gammal.

Hade du en bra kväll igår: Jadå, mest mysig. Kollade 3 filmer och åt räkor med min man.

Favorit dryck på morgonen: Juice eller Kaffe.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt ett tiden.

Är du blyg? Nej.

Sysslar du med någon idrott: Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek och kärlek. Mer attraktion.

Har du spytt offentligt: Yes.

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Är du bortskämd: Både ja och nej.

Vad gör du i morgon: Jag jobbar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut.

Vad är det finaste du fått? Några nektariner av Adrian. Han hade läst i min blogg på ett gammalt inlägg då när vi nyss träffats att jag tyckte om nektariner och en kväll när han var hemma hos mig gav han mig dem. Jag undrade såklart hur han visste att jag gillade nektariner.

En speciell dag du minns: 16 April.

Du samlar på: Skor, vackra askar och änglar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pappa, mamma, Adrian, Jennie, Sandra, Josse.

När grät du senast: Igår kväll. Pms.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet eller starta företag.

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Klart :)

Är du musikalisk? Inte ett dugg.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: