Feliz Navidad

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har helt enkelt bara inte orkat blogga. Dagen efter vi fick reda på att Nicole inte kommer som hon ska letade vi upp ett nytt Hostel. Väldigt fräscht och fint! De bytar tom lakan varje dag här. Jäkla lyx för att vara ett Hostel. Sen tror jag det blev en dag på stranden här i Cancún. Annars härborta har vi hängt en del på det stora amerikanska köpcentrumet. Och jag har shoppat. Hihi. Vi har även kollat bio. Tre gånger. Jag har köpt ett par nikeskor, två långärmade beiga tröjor, lite smink och nagellack, mysbyxor och ett ribbat linne.

Och idag på julafton har vi varit på stranden och bytat klappar. Av Adrian fick jag ett YSL läppstift och ett par höga skor från Zara. Blev jätteglad för båda! Läppstiftet har jag velat ha jättelänge och skorna fick jag faktiskt vara med och välja själv. Lite fusk får det väl vara. Av mig fick Adrian en Hilfiger tee och en annan tröja från Breschka.
Nicole kommer ikväll! Imorgon blir det förhoppningsvis Belize och annars vill jag hälsa God Jul till er!

1 Kommentarer
sandie

Sjukt kass update, bajskorv. Vill ha soliga bilder, och roliga historier om galna mexicanare! Saknar dig

2010-12-29 | 22:35:54
URL: http://sandiepie.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: