MIÉRCOLES

Ja, förlåt mig mina fina bloggläsare att jag inte skrivit någonting. Men har haft duktigt kasst internet fram till nu. Plus att Adrians dator lever sitt egna lilla liv så det är lite risky business att skriva. Ibland bara försvinner allt liksom. Och det är ju sådär lagom kul. Iallafall. Vi har hunnit med att vara några dagar i Belize på en ö. Skjukt nice ö. Alla var jättehärliga och i Belize snackar de ju creol och engelska så man fattade ju äntligen vad folk sa. Plus att jag fick fina komplimanger av folk. Nej, Belize gillar vi. Dock hade vi lite dåligt väder två sista dagarna så vi stack en dag tidigare till Guatemala. Nu är vi på en ö i en sjö. Coolt huh? Stället vi är på heter Flores. Här kommer vi fira nyår och kolla på gamla pyramider i någon djungel en timme härifrån. Sen ska vi neråt i Guatemala för att den 7 jan ska Erik-Krerik hem och vi ska hämta Lövet! Perfa att Erik åker samma dag som Markus kommer.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: