MIÉRCOLES

Internätet funkade inte igår. Därför blev det ingen bloggning. Familjen sticker till London imorgon. Hade också velat med. Men jag är i Mexico. Det kanske ändå är lite bättre. Haha. Om en vecka är vi påväg. Wie. Är trött på Puerto Escondido nu. Och btw, ni skulle sett vågorna igår. Gigantiska. Fattar inte hur Adrian och Erik vågade bada i dem. Annars igår så åt vi på en fransk resturang. Gott. Och jag och Johanna gick på lite shoppingtur. Var bara hon som handlade. Fast jag betalade för att det var hennes födelsedag present från mig, Erik och Addi. Lite sen present. Men bättre sent än aldrig. Har läst ut snabba cash nu. Den var svinbra, Sandra. Puss.

1 Kommentarer
sandie

TOLD YA!!!!!! 100000 ggr bättre än filmen, visst?

2010-12-01 | 20:18:12
URL: http://sandiepie.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: