Sábado

Hej mina kära vänner. Jag kan börja med att berätta att vi inte har haft Internet på ett tag. På grund av bussresande och för att vi bodde i en bungalow utan Internet igår natt. Sen kan jag ju berätta om min underbara natt. Vi bor då alltså i en bungalow där elen stängs av vid tolv. Efter tolv (såklart) rusar jag upp och f*cking kasadspyr ner i sanden från vår trappa. Käka dåliga räkor var fan något av det värsta jag varit med om. Och det är inte bara att det inte fanns någon el. Toaletten låg 50 m bort också. Och dit fick jag gå i MÖRKRET och ta med mig ett jävla ljus att sätta inne på toaletten. Så jag spang upp en 5-6 gånger under min sömnlösa natt och spydde samt gick på toa. Sen imorse vid sex tiden gick jag upp och duscha i iskallt vatten och det var inte varmt ute heller. Gah. När jag hade varit på toa någon av de sista gångerna + spytt på vägen tillbaka frågade en snubbe från Argentina hur jag mådde. Inte bra fick man ju svara. Och nästa gång jag gick ut från vår bungalow hade han med sig ört-te till mig. Lite gulligt faktiskt. Folk som är ute och backpackar är väldigt trevliga faktiskt. Annars idag har jag ätit vattenmelon och druckit cola. Cola är verkligen gudomligt när man är magsjuk. Ja, sen har jag ätit thaimat också. Inte så mycket dock men det får vänta tills imorgon. Att äta mycket då.

Imorgon ska vi till Isla Holbox. Väldigt pepp på det! Annars hälsar jag kraaaaam till alla därhemma.
Ps. Just det! Kanske ska berätta om att vi fortfarande befinner oss i Tulum och bor på ett hostel som heter Lobo Inn. Skitfint rum tyckte jag plus att det bara kostade 10pesos mer än i vår kalla och snuskiga bungalow vi bodde i igår.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: