Sábado

Still in Isla Mujeres. Igår så hyrde vi en golfbil även på denna ön och körde runder. Kollade in priser på delfinlandet och ett annat litet äventyrsland. Vi fick även se en skymt av walesharks och kolla in leguaner. Erik och Johanna matade även leguanerna med deras glassrån. På kvällen blev det en helrunda med kortspel och idag har vi hängt lite på stranden och även spelat kort där. Jag förlorade med en massa minus poäng. Sucks. och just nu sitter jag på vårt Hostel (som heter Poc-Na) och knappar på datorn. Skönt med lite vettigt Internet faktiskt.

Om två dagar sticker vi till Cancún. Jag vill shoppa där. Behöver nya mjukisbyxor då mina är borta. Behöver även sandaler då mina gick isönder och de andra paret jag har med mig håller på att gå sönder de också. Sen vill jag köpa en massa andra saker med men min budget tillåter nog icke det. Kanske en julklapp till min fina man också. Puss puss.
Postar en bild på mig & Erik i väntan på mat för några veckor sen...

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: