Lystring för listning!

KLÄDER
Skor: Jag har fyra par skor som jag förtillfället älskar. Mina nya stövlar från Mjus, svarta gummistövlar från Tretorn, bruna stövlar från Trampolin och mina höööga svarta från Din Sko.

Bilden: Skorna från Mjus
Sneakers: Har inga men vill ha ett par nya Converse. Helst i grått eller vitt!
Jeans: Mina favoriter kommer från Miss sixty, annars är jag väldigt förjust (för ett billigare alternativ) i Bikboks jeans. Snygga och prisvärda!
T-shirt: Har jag någon t-shirt? Haha. Jo, min Kiss tisha är väl fin.
Underkläder: På mig just nu har jag Hanky Panky ;)
Väska: Har en ny från Friis.
Plånbok: Kör på min från Cirkus i Hbg, märket är Lolly's Laundry.

Bilden: Plånboken jag släpar med mig överallt ;)
Solglasögon: Har inga direkta favoriter, är ute på jakt efter ett par till våren!
Klocka: Just nu har jag en sånhär... fast med vit urtavla.

Smycken: Snygga silversmycken är det enda som funkar på mig.

TEKNIK

Tv: Samsung
Mobiltelefon: Nokia
Mp3: Har ingen, lyssnar på mobilen. Eller jo! Har en gammal Ipod någonstans, på vinden kanske?
Dator: Hp, vill köpa en Mac till sommaren. Yey!

BADRUM

Tandkräm: Har absolut ingen aning
Schampo/balsam: Aussie
Tvål: någon god från The Body Shop såklart.
Parfym: Clean Fresch Laundry.
Medicin: P-piller kanske.
Vitamin: Inga vitaminer här inte. Någon Omega 3 ibland.
Huvudvärkstablett: Panodil eller Ipren.

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa.
Vin: Vitt.
Drink: Gillar drinkar med lime eller äpple.
Bröd: Nybakat.
Glass: Magnum Classic.
Godis: Choklad, sura gjejer och salta fiskar.

HEMMA

Säng: Ikea.
Lakan: Hemtex.
Espressomaskin: Har ingen sån, gillar faktiskt vanligt bryggkaffe bättre.
Kylskåp: Stort amerikanskt i rostfritt. Älskar vårt kylskåp.

ÖVRIGT

Frisörsalong: United.
Bank: Swedbank.
Dagstidning: DN eller Metro.
Magasin: Elle, Cover eller Mama.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: