Lystring för listning!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Eller frågade mig något hade jag ingen aning om vad jag skulle svara.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt choklad. Mohahahahaha. Jag älskar choklad.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Hm. Extreme Homemakeover tror jag.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Snart ett.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ingenting.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Kom hem från jobb.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Snickelisnackade med Filippa på msn.
8. Vad har du på dig?
Lackleggins, vitt linne, beige tröja och ja det var allt. Rosa trosor också.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Hm. Drömde kanske något, men kommer inte ihåg det. Nej.
10. När skrattade du senast?
När jag skickade sms till Jenny om en overall jag såg på tåget. Haha.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tv, hyllor, fyra tavlo och det var allt.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Mina kollegor!
13. Vilken var den senaste film du såg?
Flicka med pärlörhänge.
14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hotell på Zanzibar.
15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Tror inte de flesta känner till att jag faktiskt inte är perfekt (fast man kan tro det).
16. Tycker du om att dansa?
Älskar att dansa för mig själv och när jag är full.
17. George Bush?
Nej, jag känner inte honom faktiskt.
18. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Mollie Sue och Jackson.
19. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jappsi.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: