Lystring för listning!

Namn: Sanna Felicia Nordbeck
Piercingar: Bara i öronen. Och det enda stället jag hade kunnat tänka mig göra det på är brösten.
Tatueringar: Nej, inte än.
Längd: 167cm tror jag.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: Just nu är man brunett.

Kär? Kan man väl säga att jag är.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, Ängelholm suger.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland. Somliga dagar.
Dricker du? Ja, när jag går ut och festar med mina vänner.
Röker du? Ja.
Vilket schampo använder du? Olika.
Vilken parfym använder du? En från Clean, en från Escada, en av Brittans egna och ibland DNKYs äpple.
Gillar du att tvätta? Nej, men gillar rena kläder.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja.

Senaste...
Filmen du hyrde? Ehm. Righteous kill.
Filmen du köpte? Senaste jag fick var iaf på julafton och det var Tingeling filmen av Adrian.
Låten du hörde? Men bara om min älskade väntar.
Låten du laddade ner? Hundra år sen jag laddade ner en film.
Personen du ringde? Adrian.
Personen som ringde dig? Adrian.
TV-program du såg? Kollade på Föräldrafällan när jag åt frukost en stund.
Person du tänkte på? Jag vet inte. Nu började jag tänka på en massa folk bara för det.

Favorit...
Låt: Forever Young.
Sak att göra: Pilla mig i navlen.
Sport: Shoppa.
Dryck: Fanta eller Cola.
Kläder: Mina.
Serie: SATC.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Om jag har!
Gråtit över en flicka? Om jag har!
Ljugit för någon? Om jag har!
Varit i slagsmål? Nja, nästan.
Blivit arresterad? Japp, twice.
Träffat någon från internet IRL? Ja, en tre fyra personer väl. 

Antal...
Gånger du varit kär? Riktigt kär har jag bara varit tre gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? Twice.
Hjärtan brustet på grund av dig? Hur många gånger som helst faktiskt. Jag är hemsk.
Tjejer du kysst? Ingen aning, många.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Johanna, Sean, Marcus, Philip och sen kommer jag inte på fler.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger väl.

Senaste...
Boken du läste? Ego Woman.
Personen du fick e-mail av? Spotify tror jag.
Personen du fick brev av? Elle.
Personen du fick sms av? Adrian eller Filippa.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår. 
Saken du köpte? Hemlis.

Vad har du gjort idag? Chillat och jobbat.
Var det kul? Nja sädär.
Brukar du svära mycket?
När stiger du upp på morgonen? Efter tolv oftast.
Vad har du på dig? En randig tröja och såklart leggins.
Vad ska du göra ikväll? Sova.
Vad är du allergisk mot? Mig själv.
Var har du ont? I handen.
Använder du hårspray? Ibland.
Kan du stå på händer? Nej.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan.
Salt eller socker? Salt.
Gillar du ketchup? Förstör maten tycker jag. Blä.
Är du glad nu? Nej.
Var du glad igår? Nej.
Vad dansar du till? Musik.
Stockholm är... ? Fint.
Göteborg är... ? Mysigt.
Kan du sjunga? Nej.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti såklart, hallå?
Land du vill besöka? Alla jag inte varit i. Typ.


0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: