Hej, igen...

Vill verkligen börja blogga igen men vet inte riktigt var jag ska börja. Under den här månaden har det hänt en del. Inget särskillt. Mest jobb och vin i solen. Typ. Sommarfräknar på näsan och sånt. Jag har hunnit fylla år också. Men kan itne ens komma ihåg vad jag gjorde på min fördelsedag... Hm. Får tänka lite. Tänk. Tänk. Tänk. Just det! Jag var på Ven med Jennie (som också fyllde år!) & co. Sen åkte vi in till Jennie och förfestade. Sen somnade jag nästan på The Tivolis uteservering efter x antal shots. Haha! Sen har jag firat midsommar med ett stort gott gäng ute i Rydebäck. Och spontan åkt in till Tylösand halv tolv en söndag med tre av mina flickor. Sen har jag jobbat lite till. Såklart.

Imorgon ska Adrian och jag upp till Götet för att kolla på Winnerbäck & co. Och ikväll ska jag städa och laga mat till min man.

Puss.

2 Kommentarer
Anonym

Tittar in varje dag för att se om du skrivit något nytt, har följt din blogg i flera år, trots att du bytat ett antal gånger. Älskar din blogg, och hoppas innerligt att du fortsätter blogga!

2010-07-16 | 13:31:21
Anonym

Tittar in varje dag för att se om du skrivit något nytt, har följt din blogg i flera år, trots att du bytat ett antal gånger. Älskar din blogg, och hoppas innerligt att du fortsätter blogga!

2010-07-16 | 13:32:12

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: