Some of last week

I Onsdags var det jobb, slutade 22 och drog upp till Sandberg för lite vin. Sen ner till stan för en sväng på Docken och Cantina. Hm. Kvällen slutade inte så underbart för min del men bra att man har en underbar pojkvän som hjälpte till ;)

I Torsdags var jag ledig hela dagen och bara softa. Sjukt skönt. Bakade pizza med Adrian på kvällen. Svingod med musslor, kräftor, räkor och bläckfisk.

I Fredags åkte jag, Adrian, hans kusiner och min lillasyster till Halmstads Äventyrsland. Och på kvällen jobbade jag från 18-23.



I Lördags jobbade jag 10-17 sen fixade jag mig på jobb, mötte upp Sandie och tog ett glas vin och åt mat på mitt jobb. Jag åt scampi och carpaccio. Gotte! Sen dessert och kaffe på det. Efter maten drog vi till docken för att vänta in Kim och Adrian. Hem till Kims mamma en stund, killarna skulle äta kebab på Amadeus sen upp till söder för förfest. Och kvällen avslutades på Tivioli.

Igår chillade jag och min man mest. Och lillasyster bakade goda pizzabullar till kvällsmat. Puss.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: