Lystring för listning!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött (har ju nästan nyss vaknat)
Favoritgodis: Salta fiskar, massa choklad och sura gjejer.
Är det nåt du absolut inte äter: Findus färdiga rätter som man stoppar i micron. Hatar micrad mat.
Kläder just nu: Vitt linne, svarta byxor med nitar, bruna stövlar, skjorta, fet klocka och en brun/beige kofta. Musik just nu: Rock & Roll Queen - The Subways
Vad sa du senast: "Jag tappade bort min helt nya tuggumipåse"
Sommarplaner: Festivaler, jobba röven av mig, ligga på stranden, sitta på uteserveringar och dricka vin, grilla, vara uppe hela natten och gå hem i gryningen, dansa runder i sandaler osv.
Fisk eller badkruka: Om jag väl kommit i plurret är jag en riktig fisk. Men det kan ta några försök...
Saft eller alkohol: Om man får välja; alkohol. Men dricker mer saft.
Hur många kuddar sover du med: 6 stycken.
Favoritväder: Vårväder.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En söt vän, mat och en vän till.
Spelar du nåt instrument: Har spelat gitarr en gång i tiden. Nu kan jag ingenting.
Morgon- eller nattmänniska: Nattzi.
Sparare eller slösare: Slösa.
Bästa film: Ack, det finns så många.
Tror på liv på andra planeter: Yes.
Kommer du ihåg din första kärlek: Yes. Philip Hinz.
Älskar du henne/honom fortfarande: Klart, men som vän.
Har du några homosexuella vänner: Jappsi.
Tror du på mirakel: Yey!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ibland.
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte, men det finns stunder man tycker så.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Allt från 2-5. Mohahaha.
Bio eller promenad: Bio, älskar bio. Men promenader mitt i natten är riktigt mysigt alltså.

Är du kittlig:
Ibland.
Snarkar du? Ibland.
Stjärntecken? Tvilling, har två personligheter. Det märks väl? (Har nog fler än två...)
Rädd för insekter? Rädd och rädd. Äckliga kan de vara.
Äckligaste insekten: Sandiepie.
Det här är jag bra på: Få som jag vill.
Bästa bok? Ljusfolket.
Vad vill du jobba som? PR-guru.
Chips, morötter eller godis? Morötter är jävligt gott alltså.
Pizza eller hamburgare? PIZZA, jag ÄLSKAR pizza.
Skriver du dagbok? Bloggen är min dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tänkte pierca mig i båda brösten och tatuera en text på högra sidan.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Lagom städat.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja.
Saltar du på maten? Nej, oftast inte.
Gillar du att sjunga? Ja.
Anser du att du är stark? Jättestark.
Brukar du sola? Ja, men inte ofta.
Röker du? Ja.
Snusar du? Nej.


XoXo


1 Kommentarer
sandie

Hahahaha! "äckligaste insekten: Sandiepie" Såg inte de förens nu. Evil gurl!

2010-03-12 | 18:42:34
URL: http://sandiepie.blogg.se/

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: