The weekend

Fredag: Skola 12-14. Fika med Josefine, Olivia, Annie och Emelie. Jobb 17-23. Adrian hämtade upp mig och vi åkte hem till mig för film, mys och sova.

Igår: Vaknade. Åkte till Maxi för att posta och köpa ljus. Åt. Fixade till mig. Lekte med Zeth. Åkte till Helsingborget med familjen. Var hos Åberg's en stund. Till jobb. Jobbade 18-22. Drack lite vin och åt pasta på jobb. Satt kvar ett tag. Mötte upp Sandie på PL13. Var där ett tag. Gick till Bakom. Skulle gå hem men hittade Jonas och gick en bit med honom. Sen kutade jag iväg till tåget och åkte till Påarp med Jennie. 

Idag: Mös hos Jennie. Hon lagade mat. Vi kollade skräptv. Tog tåget in till stan. Mötte upp Adrian. Åt BK. Hyrde film. 


Jättegammal bild på mig och lillasyster Isa.
  

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: