Fuego

Hej hopp! Adrians dator lever sitt egna lilla liv och gillar att klicka på saker som man inte vill klicka på... vilket resulterade i att ett blogginlägg som jag skrev för några timmar sen bara försvann och sen var jag så sur att jag inte pallade skriva om allt igen. Men iallafall. Idag har jag hm. Diskat. Ätit nachos med stark köttfärs, majs + ost hos Mounchi Nacho man (ett smeknamn Erik hittat på). Storhandlat på Super Che med Adrian. Sen har jag ätit hos Mounchi Nacho man igen. Denna gången blev det fisk wrap. Nam nam. Sen snackade vi lite gott med honom och han bjöd på turkisk peppar shot. Fast jag tackade nej. Haha. Hans flickvän är tydligen norska så det var därför han hade en flaska sånt i skafferiet. Och han bjöd på det för att han inte gillar det särskillt mycket. Haha. Och vi skandinaver som dricker det alltid ute. Ja, det var väl allt. Nej. En bit härifrån brann en massa hus. Jättefina hus (tydligen, jag såg aldrig dem). Adrian och Erik vandrade bort för att hjälpa dem släcka elden. Så de får räknas som dagens hjältar idag. Har några bilder på elden, men visar bara en...

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: