Google och tacos

Hm. Kollade lite analytics idag och såg följande. Någon har sökt på google "nån som säljer tampax" och kommit in på min blogg. Samma sak med "vad man inte äter i mexico". Lite roligt. Vem vill köpa tampax? Jag har. Och vad man ska undvika i Mexico är typ hm... oxtunga tacos på gatan i Mexico City. Eller försök undvik all mat i Mexico City. Köp chips och kex och gnaga på istället. Här i Puerto tycker jag det är mer fritt fram till vad man ska äta. Men det finns gränser. Tex när Kim vill gå till den sunkigaste lilla tacostånd man kan hitta så fortsätter man gå och undviker vad han nyss sa. Kim då alltså. Eller så säger man nej Kim, imorgon Kim. Nu kommer han förmodligen tvinga mig till att äta street tacos igen. Men det vill jag inte. Förra gången jag åt det var på fyllan och sen fick jag magsjuka i två dagar. Eller kanske tre. Jag kommer inte ihåg.

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: