Jueves

Hej! Igår var det en mycket trevlig kväll. Började på Tine & Knuts "takterass" med prat och dricka. Sen gick vi vidare till en liten klubb på ett hotell och avslutade kvällen på Kongo som är en salsaklubb. Jag och Adrian dansade lite. Haha. Sen åkte vi hem och jag hittade en hund som jag ville behålla. Hunden fick lite salami sen gick jag och la mig. Idag har vi varit och käkat + att jag har lagat mat. Tror det blir pizza ikväll, är riktigt sugen på det. Fast killarna är och fiskar så det kanske blir firre istället. Jag ville inte följa med och fiska för tydligen var det en jobbig väg dit plus att jag inte vill störa grabbsnacket. Så det får bli lite mys och bokläsande istället. Är inne på min tolfte bok nu och vi har hittat ett ställe som har massa svenska böcker. Jag har spanat in Snabba Cash hoppas bara ingen tar den innan jag fått tag i den. Johanna och Kim har btw kommit med en plan. Nu när våra kära norrmän åkt ska vi försöka inte bli kompis med någon under de två veckorna vi har kvar här. Haha. Allt för att det kan leda till att deras "vita veckor" blir förstörda. Så nu ska vi tydligen satsa på inget festande och laga mycket mat hemma. Det tycker säkert min mamma är bra.

1 Kommentarer
Mamsisen

Du har rätt. Din Mamsi vill att du ska ta det lite lugnare!! Jag tycker nog att det har blivit för mycket festande där i Mexico. Tänker på ditt bästa!! Kramis Mamsi

2010-11-26 | 18:31:25

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: