Min Pappi

Det var en läsare som frågade mig om jag ska fira farsdag. Hm. Det blir ju lite svårt eftersom min kära pappsi är i Sverige och jag i Mexicoland. Men jag skrev följande till honom på fejan;

"Hoppas du får många teckningar nu på farsdag! Hade jag kunnat hade du fått en av mig med. Haha! Men förstår inte varför det heter farsdag, varför heter det inte Phersdag? Du är ju världens bästa pappa, varför gå runder och fira alla pappor då? Älskar dig! ♥"




En bild på min pappa i sina glansdagar!

3 Kommentarer
Anonym

jesus vad zack är lik honom :)

2010-11-14 | 21:05:40
sanna

ja, det är han faktiskt! hahahha.

2010-11-15 | 01:57:42
URL: http://sancianafeli.blogg.se/
jennie

ja tycker han likna adrian här HAHAHA

2010-11-15 | 22:21:28

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: