Sábado

Jag pallar egentligen inte skriva någonting. Men känner lite att jag måste. Annars får ju ni därhemma ingen ny info om vad som händer. Igår trippade vi bort till surftävligen. Fast den var redan slut. Men det gjorde ingenting. Det fick bli några timmar på stranden istället. Med våra nyfunna vänner Tine och Knut. Norska såklart. Det kryllar av norrmän här. Fast igår träffade vi också den första svensken! Woho. Fast han var född i Mexico. Så det räknas inte helt. Jaja. Efter strandhänget blev det pizza sen åkte vi hem. Vid åtta dök Tine och Knut upp för lite förfest. Sen kom Munchi nacho-man också. Sen blev det en liten utgång.

Idag har jag följt med Johanna och Kim till Super Che för inköp av en ny kamera. Jag köpte ett läppglans och choklad. Sen har vi käkat burgare + pizza. Nyttiga vi är. Och ikväll får vi se vad som händer. Är sjukt hängig idag. Också får jag väl önska er en trevlig kväll på banhnhof för enligt facebook känns det som om hela Ängelholm ska dit ikväll. Men jag är inte avundsjuk ;)

0 Kommentarer

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail:

Blogg/url:

Din kommentar: